Predstavitev izdelka
Vsi strojni vlaki so sestavljeni iz preizkušenih in standardiziranih komponent. Pri izbiri motorjev, reduktorjev in zavor so uporabljeni samo najboljši industrijski standardi.
S temi sistemi lahko dvigamo ali spuščamo elemente scenografije, odrske luči pa tudi druge odrske elemente, kot na primer portalne mostove; še posebej pri zelo velikih bremenih lahko dosežemo različne nastavitve in natančno pozicioniranje ob zelo tihem teku vlakov.
Pogoni vlakov
Ustrezna kombinacija motorja in reduktorja oziroma elektromotornega gonila (neregulirani motorji ali frekvenčno regulirani večfazni elektromotorji se kombinirajo z raznovrstnimi reduktorji, čelno zobniškimi, stožčasto zobniškimi ali polžnimi) se izbere glede na vsakokratne zahteve in potrebno natančnostjo krmiljenja. Zaradi posebnih zahtev za odrsko tehniko gornjega postroja so izbrana najsodobnejša gonila v skladu z zadnjim stanjem pogonske tehnike.
Varnost
Zagotavljamo, da so vsi izdelki skladni z BVG C1, GUV-V C1 in GUV-G 912 »odri in studii«, kakor tudi z DIN 56950. Vsi strojni vlaki so testirani po TÜV, ali pa jih pooblaščeni strokovnjak testira po montaži.
Sestava strojnega vlaka
- Ožlebljen vrvni boben z dvojnim uležajenjem
- Motorno gonilo z dvojno zavoro
- Mehansko končno stikalo skladno z BGV C1
- Opcijsko: Inkrementalni ali absolutni dajalnik
Področja namestitve
- Kulise
- Okraski
- Palice za razsvetljavo
- Reflektorji
- Akustične obloge
- Zvočniki
- Snemalna oprema
- Prečne konstrukcije
- Zavese
- Stranske zavese